THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

18 Ocak 2010 Pazartesi

Sevdiyim sən olassan!


Tərki-tərki dünya...Bunun açılıb dağılmış,yerə tökülmüş zibilləri.Özünə saxladığı kumirlər,səbəblər,bəzən yalanları,bəzəmdə sevgilər.Özünə də dedim özümü sənə qarşı saxlıya bilmiyəcəm hisslərimi.Vaxtı çatanda sevəcəm(indidə sevirəm bəlkədə).İnciyəcək bəlkədə-hər şeyi nəzə alıb yazıram.Təsəvvür edin ona görə başqası olsa və bunu mən bilsəm elə bil qarlı havadan evə gələn adamın buz kimi suda çimməyi kmi bir təsürat olucağ.Qaraqan demişkən"Heç kəs gəlməsin,heç kəs gəlməsin"...Mən isə deyirəm"Heç kəs gəlməsin,heç kəs gəlməsin sənnən başqa".Pis olsanda mənimsən,nə və ya kim olsanda mənimsən,yaxşılığva isə baxmıycam ancaq mənimsən!Düzü indi sevgilər məncə ona verilmiş bir müddətlik zamanı boş keçirməmək üçün qurulan bir oyundu ama hər şey vaxtında olanda isə bu zamanda ona ayrılmış misiyanı yerinə yetirmiş olucay.İndi kim kiməsə deyir sevirəm səni özümə bələdəm bəlkə mənim kmilər desə bu həqiqət olar ama 99.5% oğlanın sevgisi  3-5 yaşdı uşağın bir günün içində sındırdığı təzə oyuncaq kimidir.Və ona daha sonra başqa oyuncaq alıcağlar yenə sındıracaq və yenə,sora yenə,sora yenə,hər dəfə yenə sındıracaq...Ama artıq dərk etdiyi vaxt gəlicək başa düşəcək.Yox,düşünmüyünkü o başa düşəcək ki, o daha oyuncağı sındırmalı deyil o başa düşəcək ki, artıq onun oyuncağla oynamaq vaxtı keçib.Sevgidə elə,evvəl bir qız,bir müddət bununla daha sonra növbəti qız,daha sonra o birisi,sora o birisi axırda Don Juan...(Don Juan blirsiz nə dimək?indi bəlkə belə deil ama 18-19-cu əsirlərdə Fransada bir yox 5 qız sevən oğlana deyirdilər)...Ama inciməsin vaxtı gələndə məndə ona etirafımı deyəcəm və onu.................!Güvəncimi ona verdim,inamımı ona verdim,qaranlığmı ona verdim,dünyamı ona verdim,nəyim qaldı ki?Siz deyin nəyim qaldı ona vermədiyim şey yoxdu...Sizcə başqası mənim və ya mən başqasının olsam bu düzgündü?Məncə yox bu haqsızlıq olar...Necəki bizim dövlət kimi ədalət yoxdu ədalətdən danışırıq,demokratiya yoxdu demokratlıqdan danışırıq,əxlaq yoxdu tərbiyədən danışırıq,yalanımız dolu inamdan danışırıq,torpağımız ermənilərin əlində ermənilərin bura gəlişindən danışırıq,qeyri qanuni astanovkalar özümüz hər yerdə yaratmışıq avtobus sürücülürəni söyməkdən danışırıq görürsüz haqsızlıqdı hamısı.Bəlkə deyəcəksiz çəkdiyi misalların bura nə dəxli ama mən dimədim misallarımın dəxli var ya yox mən sadəcə göstərmək istədim ki,haqsızlıq necə olur.Bu dünya bir teatr və əsas qəhrəmanlar-Mənim günəş üzün həsrət qalmış dünyamda bir teatr və əsas qəhrəmanlar isə O və Mən...

0 yorum: