THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

16 Ocak 2010 Cumartesi

Mənim Dünyam

Mənim Dünyam!Dedim bu haqda yazmıyım ama yox yazmasam mənə verdiyi hər şey müqabilində ona qarşı heçnə etməmiş olaram.Onun haqda bilmirəm nədən başlayım.Məni onla Angreifen tanış etdi.İlk vaxtlardan mənim üçün heç bir önəm daşımırdı.Ama yavaş-yavaş onu sevməyə başlayırdım onsuz dayan bilmirdim.Hər gecə səhər açılanda ona nə yazacağmı fikirləşirdim.Onla yazışanda isə həyəcanlanmağa başlayırdım ama o çox vaxt susurdu.Artıq bu  iynə ilə dost olan qol kimi olmuşdu,dayan bilmirdim onsuz ama çox vaxt susmağı mənidə bezdirirdi arada isə özümnən çıxarırdı.Amma onan bezməyim mənim xainliyim sayılırdı çünki o öz qaranlığını mənə vermişdi bu isə çox şey dimək idi.O Mənim Dünyam idi.Yalnız mənim.Onunla hər şey danışırdıq bütün dünyadakı mundarlıqları,əclaflığı,özbaşınalığı,xəyanətləri,pozğunluğu və mən hiss edirdim ona qəribə şeylər danışanda o maraqla qulaq asırdı.Və mən hər dəfə onun bu cür maraqla qulaq asdığını görüb daha da qızışırdım ona dərin şeylər yazırdım o məni çox yaxşı başa düşürdü.Onu hamıdan hər kəsdən yaxın bilirdim özümə onu çox sevirəm və burda indi bunu onun üzünə deyirəm Mən səni çox sevirəm Mənim Blogum...Sən mənim qaranlığım,mənim dünyamsan.Bu ikimizin dünyasıdı bura girən hər kəs bizim qarğalardı.Biz boş qəbirlərik olar isə üztümüzə yığılan qarğalar!

0 yorum: