THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

21 Ocak 2010 Perşembe

Nə blirsən???

Bax nə blirsənki dünən səni yuxunda öldürən mən deyiləm?

Hardan blirsənki oxuduğun sualların cavabı mən deyiləm?

hardan blirsənki sənin bacınla görüşən oğlan mən deyiləm?

hardan blirsənki səni saydıqları o şeytan mən deyiləm?yada ona qan verən o mundar mən deyiləm?

hardan blirsənki inandığun o Allah mən deyiləm?

Hardan blirsənki onun Cəbrayıl adlı mələk mən deyiləm ya Məhəmməd peyğəmbər mən deyiləm?ya sonuncu peyğəmbər mən deyiləm?

hardan blirsənki yol vermədiyin üçün səni söyən qoca mən deyiləm ya hər dəfə söyüş qazanan avtobus sürücüsü mən deyiləm?

hardan blirsənki sənə qoyduğları o hörmət mən deyiləm?

ya səni hər dəfə ilişdiyün oğlanın bacısının söyüşləri mən deyiləm?

hardan blirsənki sevdiyün o qızın içindəki o ürək mən deyiləm?

Yada hardan bilərsənki səni idarə edən mən deyiləm?yada Masonlardan biri mən deyiləm?

Hardan bilərsənki həmişə acığa tuş gələn o külək mən deyiləm?ya sevdiyünlə görüşəndə görüşü romantik etmək üçün yağan yağış mən deyiləm?

Hardan bilərsənki şou biznesdəki axmağlar mən deyiləm?ya yaltaqlandığları o prezident mən deyiləm?

hardan bilərsənki oğlu şəhid olan ananın neçə illərlə həsrətlə gözlədiyi oğlan mən deyiləm?ya hadan bilərsənki səngərdəki o sərhədi qoruyan oğlan mən deyiləm?

Hardan bilərsənki narkamanın onsuz dözə bilmədiyi o zəhrimar mən deyiləm?ya hardan bilərsənki faişələrə pul qazandıran o yekə qarın rəislərdən biri mən deyiləm?

Hardan bilərsənki hər gün boşanmaya səbəb olan o dava dalaş mən deyiləm?

Yada hardan bilərsənki bu dəqiqə əlində ülgüc tutan qızın atdığı sevgilisi mən deyiləm?

Ya hardan bilərsənki özünü öldürmək istəyən bir insanın son arzusunda mən deyiləm?

Ya hardan bilərsənki torpaqlarını satan o satqın mən deyiləm?

ya hardan bilərsənki 6-ıncı sinifdə səni vuran o məllim məön deyiləm?yada hardan bilirsənki səni institutdan kəsən o professor mən deyiləm?

ya hardan bilirsənki Afrikadakı uşaqların qarnını doyuzduracaq o çörək mən deiləm?

Ya hardan bilərsənki sənə düşmən olan o erməni mən deyiləm?indi aravızda gəzib məlumat verən mən deyiləm?

Ya hardan bilərsənki metro içində əlində qumbara tutan o kamukadze mən deyiləm?ya hardan bilərsənki Qaraqanın dediyi o "A" mən deyiləm?ya sistemi yazan Abbas mən deyiləm?

Ya hardan bilərsənki instituta girmək üçün hər gün döyülən o uşaq mən deyildim?

Hamsı mənəm hamsı....



0 yorum: