THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

29 Kasım 2009 Pazar

Beynimin içindəkilər....


Yorğun halım yorğun vəziyyətim...Yazacam ama bu mənim yox beynimin fikirləridi.Özümü tanıya bilmirəm...Oxuyuram oxuyuram ama bilmirəm sonu hara gedir yəni görəsən bu qədər oxumağmın gələcəyi var?yoxsa boş boşunadı hamısı?Onsuz sonda məndə öləcəm fikri ilə bəlkə daha artıq oxumuyum?!...Buları düzünü desəm məndə fikirləşirəm ama buları mən yox beynim danışır..İstəyirəm çox şeyi öyrənim Hər şey haqda bəli Hər şey haqda öyrənmək istəyirəm və hər şeyi bilmək istəyirəm Məgər mən ALLAH olmaq istəyirəm???Kimlərəsə desəm yox özüm üçün bir şeydə var axı hər şeyi bilən 1 tək Allahdı deyəcəklər və mən həmin sözümü təkrar etmək istərdim"mən hiss etməsəmdə mən bu qədər çox şeyləri öyrənirəm və bilmək istəyirəm belə çıxır mən Allah olmaq istəyirəm."(EST.A)...Demək bu fikridə özümə dost bilib məndə öyrənməkdən əl çəkim?...Bəs onda görəsən Nitşe,Kafka,Dostayevski,Tolstoy,Yohanq,Huqo və.s bunlar niyə yazıb?Mənə deyəndə daha doğrusu eşidəndə "Ölkəmiz İnkişaf edir" bir şey maraqlı gəlir cəmiyyət arasında olmuyan bunu necə deyə bilər axı.Əslində düzdü Ölkə inkişafdadı məs:Metroya girəndə xaricdə çox demirəm yuxarıda saydıqlarım yazarların kitabları satılır ama bizdə "İysiz siqaret,mənası tapılmayan pozalı jurnallar,bu gün danşdıqlarının saba arxasında dura bilməyən siyasət qəzətləri"və.s satılır burda görəsən nə varki?Ölkə inkişaf edir axı bular təbii hall olmalıdıda...eşi nəysə....Woouuu qızla tanış olmalar dəhşət...Marşutda bultuz,metroda bultuz astanovkalarda bultuz,yaxınlaşma qız keçəndə söz atmalar....Özlərinə yox heç olmasa bulara fikir verib  o sözü desinlər...Mən bir nəfərlə danışıram və o insan mənə tək bir şeyi yox çooox şeyi verdi.Mən onla danışanda nə ağlıma kiminsə dalıyca düşmək,kiminsə bultuzunu eşmək yox ağlıma dərdlərimi deyəcəyim insan varlığını görürəm və o barədə heç kəs mən qədər xoşbəxt ola bilməz istəsədə bacarmaz.Yəni bu bir daha göstərir ki, həyat tək Sevməklə olmur.Dostumda var-adı blinir Angreifen....Sadəcə sözüm yoxdu istədiymi tam alıram.Bu mənim ölkəmdi sözün əsil mənasında demək olar iç ölkə inkişaf edir...Xəbər siyasi mövzular bilin nə qədə sizi maralqndırsada  o üz səhifədə yazılan sənin gözüvü qapamaq üçündü.Ama buunu burda yazı ilə deməklə olmur onları görəcəksiz vaxt gələndə.Mən demirəm mən idealam bəlkədə mənədə şüur altı təzyiqdəyəm ama onu bilirəm ayıldanda tez duracam yerimdən...... 

0 yorum: