THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2 Kasım 2009 Pazartesi

1 Noyabr

Dünen saat 11:50 də Ziya zəng elədi ki, bəs konsertə getməyin vaxtıdı.Məndə bəxtimdən elə o vaxt durmuşdum nəysə görüşdük ama tək biz bir getmədik bizimlə brabər 4 uşaqda qəsəbədən konsertə getdik.Hələ avtobusa minməmişdən artıq sual gəldi Könüldən" indi gedirsiz konsertə?" məndə kontur yox idi ona görə Ziyanın telefonundan cavab verdim ki, "hə gedirik" neysə sora Könül tezdən Ziyanın telefonuna cavab yazıb Ziyada elə bilib həmişəki kimi onun rus padruqalarıdı.Götürüb qıza yəni Könülə yazıb ki,"uçda burdan zibil" Könüldə elə bilib ki, mən yazmışam,axı Zikonun telefonundan cavab yazanda demişdim mənəm Emin.nəysə axır axşam inandırmışam ki, mən deyildim.Hə konsertə getdik yəni hər şey tam ürəimcə olmadı nə mənada deyirəm.Birincisi başımızın üstündə duran adamların  durmağından artıq orda ayrı seçkilik var idi nə qədə "burdakılar Hostculardı" desələrdə.Mete deyendə ki, bir dənə Hostcular əlivizi qaldırın görək hamı qaldırdı mənnən başqa özüdə gördü əlimi qaldırmayanda.Sora bir söhbət eşidirdim düz qabağımdakı qız oğlana deirdi ki, səndə Enigmanın birinci versiyası var? oğlan dediki yox ne olub? qızda  fəxirnən deyir ki, mənə o versiya lazımdı orda söyüş söyüllər :)).Gülmək tutdu məni.qıza söyüş lazım imiş, mahnı yox.Hə konseret getsədə düzünü deyim mənim fikrim orda deyildi mənə yaxınlar bilir nəyi nəzərdə tuturam.Sora qız  qabağımızda duran qızı gördü buraxmışdı təmiz özünü Team-in uşaqları ilə əlaqqəyə girmək üçün özünü həlak elədi.Mahnılarda bir şey başa düşmədim ki, Aid oxuya oxuya hamı niyə oxuyur?!Ən zor xəbər Atamın gəlməsi xəbəri oldu.Konsertdə ən çox görmək istədiyim bir Ümidim var idi birinci qızları içəri salanda gördüm özüm heçnə dimədim sora çıxanda görüşdük diəndəki məni yola verdi getdi sora bir söhbət oldu onu özünə dedim.Sora getdik şaurmaya oranında hesabını verdik gəldik evə yorğun idim zəng elədilərki gəl filan yere  ayda getdim oa sora  bir yerə axırda evə praməoy yatağa yatdım vsyo günüm qurtardı

0 yorum: