THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

29 Aralık 2009 Salı

Mənim Uduzan Saatlarm



Saat 06:06....Sükutluq...1 anlıq bu günə kimi nə əzab çəkmişəm hamsını düşünürəm...........Mənə edilən alçaldıcı hər bir şeyi yadıma salıram...Mənə göstərilən hər bir cəzanı və təzyiqi yadıma salıram....Mənə edilən haqsızlıqları yadıma salıram....Artıq...Ağlayıram....Saat isə vaxtımın boş keçdiyini görür ama dayanmır...Axı uduzuram...Görəsən keçən hər bir saniyə kimə nə qazandırıb?nə qazandırır?nə qazandıracaq?...Maraqlıdı...Yaşları silirəm.Fikirləşirəm..və..Heçnə heçnə udmamışam...Dostumu,Mənə yaxın olanları uduza uduza qazandığmı gördüm bu haqsızlıqdı.Doğurdan haqsızlıqdı çünki saat hələ də 06:06.dı...Dimək boş boşuna yazdım..Yenə uduzdum.Qaytarın...Qaytarın mənim uduzan saatlarımı,geri çəkin...Zamanı çəkin arxaya...

0 yorum: