THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

4 Şubat 2010 Perşembe

Kimlərsə düşünəcək fanat dindarlar, kimlərsə düşünəcək dinini pula satan dindarlar, kimlərsə düşünəcək dinlə yatıb duran adamlar haqdadı ama bu hamısı haqdadı.Mənim ailəm, mənim qohumlarım hamısı dindardı, atam isə dini dükanın sahibidi.Ama bunu bura qatmağımda səbəb isə yazılacaq mövzu haqda bilikli olmağımdı.Dindarın danışdığı hər mövzuya baxsan ilk Allaha sevgidi ancaq Allah üçün ancaq Allah üçün.İlk baxışdan bu adama düzdü müsbət təsir edir ama zaman keçdikcə oların dediyi hər kəlmədə qorxu olduğunu hiss edirsən.Allahdan qorxmaq lazımdı ama Allahdan qoyduğu təbiət qanunu üçün qorxmaq lazım deyil.Qohumlarım danışır ama hər sözdə cəhənnəm qorxusu var, oxunan dualarda səvb arzusu var.Mənim istədiyim şeylər isə həyatı səvaba görə yaşamaq deyil mənim istəyim hər şeyi içdən eləməkdir.Sizcə qorxduğuna görə səvabla yoxsa hansısa br cavan yoldan keçən qocaya qolundan tutub keçirtdiyi ilə qazandığı səvab birdi?Yox heçdə belə.Demirəm namaz qılmıyın məncə hər şeyin vaxtı vaxtıda dəyər lap çoxdu.Mən artıq 3 ildi namaz qılıram ama yadıma düşmürki səvab qazanmaq üçün namazda artıq dua oxuyum, ya kimlərinsə xoşuna gəlmək üçün dindən söhbət eliyim mənim ona qarşı etdiyim bütün hərəkətlər isə hamsı içdəndi.Bəziləri kimi qorusundan içimdə sulları gizlətmrrəm ondan qorxmaq yox ona yaxın olmaq lazımdı.İndi 2222 dənə din çıxıb eramızdan əvvəlki dinlərdə artıq gündəliy həyatımıza qayıdıb.Vahabilikdə boşdu, xristianlıqda boşdu, yahudilikdə boşdu, çamanizimlikdə boşdu, ateizimlikdə boşdu, totanlıqda boşdu.İtəmirəm sizədə dini məni kimi hər səhər sübhə təbiklə durquzmağla sevdirsinlər, çalışın buna yol vermiyin artıq mən ilk vaxtlarda mənə deyilən şeytan sözündəndə qorxum yoxdu.

0 yorum: