THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2 Haziran 2010 Çarşamba

.................

Köhnə qayğılar qarğışlar suallar cavablar söyüşlər insidentler çəkişmələr boğuşmalar ufffff........Günlərdə sürünən paltarının ətəyində bizi hər yerə süpürtdü.Gərək çıxardım öz gözlərimi onsuzda zəifdi mənim yaşıma bax gördüyüm həyata bax nə deyək onsuz dilimiz çox qısa sual vermək qorxusu var bizdə gərək hamı kimi şükürlə kifayətlənək ya kimlərinsə qiybətinə gedək kimisə güdək kiməsə söz ataq bununla həyatıda başa vuraq.Mən valideyinlərimi sevmirəm!!!!!!!!Sevməliyəm prinsipidə durmur boynumda,məni incidən başa düşmüyən mənim valideyinlərim e.ə X əsrin adamları sadəcə dar düşüncələr.Məni həyata qarşı çox yordu.Həmişə mənnən görmək istədikləri kimi olmağımı istədilər heçvaxt mənnən Özüm olmağımı istəmədilər çünki bu günlərimnən qorxurdular, qorxduğlarıda başlarına gəldi.Həmişədə belə oldu həyat zindan oldu valideinlərim o zindanın dəmirləri oldu bizlər isə əllərini o dəmirlərdən çölə çıxardan dustağlar olduq.Mən yanında xoşbəxt olduğum adamı sevirəm.Artıq insana bənziyənlərində içlərində sadəcə durub olara oynadığları rollara baxıram kimisə öz rolunu sevir kimisə sevmir kimi düz oynayır kimi səhv kimi bilir nə edir kimi bilmir kimi sevə bilmir kimisə məcnun olur yada leyli.

0 yorum: